IMG_1371Wierzę, że tekst ma znaczenie

To, co mówisz, jest ważne. Zastanów się, co chcesz przekazać swojemu klientowi, jaką historię opowiedzieć? Do jakich wartości się odniesiesz, jakie emocje przywołasz? Cokolwiek to będzie, potrzebujesz słów.

Słowa są podstawą komunikacji, a dobrze prowadzona komunikacja to pierwszy krok do sukcesu. Dlatego nie warto mówić byle czego ani tego samego co wszyscy. Odbiorca natychmiast wyczuje sztuczność czy brak profesjonalizmu i przejdzie obojętnie obok Twojej oferty. Dobrze o tym wiesz, sam reagujesz podobnie.

Dlaczego Ci to mówię? Mam ponad 5-letnie doświadczenie w obszarze copywritingu, marketingu i promocji. Tak, skończyłam filologię polską. Nie, nie chodziłam na kursy kreatywnego pisania. Zawsze lubiłam pisać. Postanowiłam w końcu robić w życiu to, co mi wychodzi najlepiej.

Zofia Kortas